2011. április 25., hétfő

8. fejezet

Elnézést a késői időpont ért de nem rég fejeztem be az ajándékaim kibontását mivel arra még nem volt időm.A hibákért elnézést.
De itt is a várva-várt feji kérlek írjatok véleményt:


8. fejezet
Jack szemszöge:
A napom elég furán indult mivel végig Christie és a Hidra incidens járt a fejemben.
- Jó reggelt!- ásítottam hatalmast és köszöntem Robnak.
-Szia mi volt tegnap?
- Nagyon jó volt addíg, míg valami Hidra nevű csaj bele nem kötött Christiebe, akkor félbe hagytuk mert nem akart több ilyen incidest de megígérte bepótoljuk.-felelek vidáman Robnak.
-Az szuper gratulálok, remélem össze jöttök szimpi a tüzessége Christienek...
Nekem tetszik nehogy félre értsd, amikor Asht elrendezte az felül múlhatatlan volt...
-Igazad van még úgyis táppénzen vagyok...
Ne menjek vásárolni vmit?
-Hát nem lenne rossz kéne cukor meg kávé mivel sajnos ez volt az utója.
-Rendben ez a legkevesebb hamár semmit nem engedsz csinálni a saját otthonomban.
-Ezért vannak a barátok hogy a bajban segítsék a másikat.
-Kösz Rob igazi jó haver vagy.
-Amíg vásárolsz haza ugrom pár cuccért.
-oké, sietek. Szia.
-Szia.
Eközben:
Ash szemszöge:
Azaz idióta Jack mégcsak szóba sem áll velem, se Rob. Nem baj most kitolok velük meglepem őket beállítok Jackhez (mivel csak ott lehetnek).
Hamar odaértem csengetek, kopogok de sehol senki.
-Elnézést kisasszony a fiatal urak nincsenek itthon.-szólt ki Jack idős szomszédja.
-Köszönöm viszlát!
Na most potyára jöttem ide a forgatáson ezért még számolok velük. Elmegyek vásárolni a plázába hátha lenyugszom.
Jack szemszöge:
Épp a bolt ban sétáltam mikor össze futottam
Christie-vel már ezért megérte eljönni vásárolni...
-Jack szia!- köszönt boldogan mosolyogva.
-Chriss hogy vagy?-kérdeztem izgatottan.
-Köszönöm jól.
-Az remek! Nincs kedved ma velem lenni?- kérdeztem. Mire Chriss csak bólintot.- Rendben, akkor 10-re érted megyek!- öleltem meg és pusziltam meg a fejét.

- Rendben, addig rendbe szedem magam és a bátyám is össze szedi magát!- mondta közbe a szájába harapott Chriss.

- Akkor 10-kor szia!- mondtam és el is tüntem az emberek forgatában.

Dejó ma végre vele lehetek Megint.
Robot megkérem ma aludjon otthon és nálam nézünk valamit, mivel én sajnos a hírnév miatt nem mehetek vele moziba...
Azt találtamki hogy vagy a Ne szórakozz Zohannalt vagy a Dűnét vagy a Hadfelmetszőt esetleg a Jöttünk láttunkat nézzük attól függ mit választ. Még jó hogy ezek itthon is vannak. Meg rendelünk pizzát.
- Szia azt hittem haza se érsz Jack!-köszönt rám Rob vigyorogva.-Amúgy a szomszéd szólt hogy Ash keresett minket!
-Szia bocsi csak randit beszéltem meg Chrissel, mikor a boltban össze futottunk.
-Gratulálok, akkor elnézem és mit csináltok?-faggat Rob mosolyogva.
-Elhívtam filmet nézni!?
-És hol?
-Nálunk csak azt szeretném kérni hogy ma aludj otthon.
-Rendben. Ez a legkevesebb, örülök hogy boldog vagy vele.
-Köszi Rob!
-Nincsmit a barátok ezért vannak. Milyen filmre gondoltál?
-A Ne szórakozz Zohannal vagy Dűne vagy Jöttünk Láttunk Vissza mennénk és a Hasfelmetsző de azt fogjuk nézni amit szeretne.
-Ezek nagyon jó választások!-dicssért meg Rob.
-Én lépek jó ˝pihit˝ Chrissel. Szia.
-Köszi Rob!Szia.
Ezek után gyorsan elkészültem majd indultam fél tíz előtt Chrissért. Hamar oda értem és csengettem is. Az ajtó azonnal kinyílt már láttam is hogy Chriss nagyon szép ebben a fekete ingben fehér térd gatyában fekete sport cipővel.
-Szia! köszöntünk egyszerre amin össze nevettünk.
-Indulhatunk?-káérdeztem.
-Igen, de hova is megyünk?-faggat izgatottan.
-Hozzánk mivel Rob is nálam lakik de ő most otthon alszik.Gondoltam filmezhetnénk mivel moziba mennem nem jó ötlet.

Chriss szemszöge:

Fúrta az oldalam mit talált ki Jack.
-Miért nem megyünk moziba? Talán félsz a sötétben?-
ugratom amin nagyot nevett-
-Dehogy csak hát a hírnevem ugye nem könyíti meg.-felel elnézően. Tényle g ez csak most esett le, ezért jó nagyott kacagtam-
-Mi olyan vicces?-nézett rám a volán mögül.
-Csak most esett le miért kizárt a mozi neked.
Lassan oda értünk Jackhez aki lovagiasan ajtót nyitott és előre engedett. -Üdv nálam az asztalon vannak a lehetséges film jelőltek. Kérek válasz valamit addig én hozok valami innivalót. Mit kérsz? Kólát teát vagy kávét esetleg?
-Egykis kóla jól esne köszönöm.- Mosolyogva ment ki az üditöért. Volt több fajta film is én a Jöttünk Láttunk visszamennénket néztem ki mivel Jean Reno a kedvencem imádom a filmjeit.
- Sikerült választani?-kérdezte.
-Igen ezt szeretném.-mutatom neki a dvd-t.-Jaaj az nagyon jó film én is szeretem.-felel mosolyogva.
-Rendelünk pizzát a filmhez?
-Igen kérek szépen Jack.
-Milyet kérsz?-kérdezi mosolyogva.
-Peperónisat te mit szólsz hozzá?
- Rendben van az a kedvencem.-nagy mosollyal az arcán rendelte meg pizzát. Amit rekord idő alatt ki is hoztak, közben a filmet is elindítottunk. Majd elkezdtük enni a pizzát és jókat kacagtunk a filmen. Közben lassan elálmosodtam és Jacknek dőlve elaludtam.

Jack szemszöge:
A film alatt Chriss teljesen elálmosodott majd hozzám bújva elaludt. Óvatosan felemeltem és lassan elvittem a szobámba és lefektettem majd betakartam.
Kint kikacsoltam a filmet és rendet raktam. Majd felhívtam Chriss telójáról a tesóját Dannyt és szóltam neki hogy ne aggódjon hogy hol van.
Majd beültem a fotelba ami a szobámban van mivel nem akartam Chrisst felkelteni és ott elnyomott az álom...

3 megjegyzés:

Klodette írta...

Szia. :)

romantikus és izgi volt egyben. Imádtam. (L)
De ugye Jack nem vezetés közben aludt el?????? Mert akkor áááááá te jó ég mi lesz vele?????
Nagyon várom a folytatást.

Kalu :)

Barbie írta...

Sziia!
Ez nagyon nagyon jóó lett :)
Olyan aranyosak eggyütt, és Jay olyan cuki <3 Bár sztem nyugodtam befeküdhetett volna Christy mellé;)
várom a kövit ,siess vele pls
pusszi

Ashley *-* írta...

Szia ex társírom!! :)
Remekül megírtad a fejit!! :)
Imádtam, és ohh tiszta romantikus volt!! :)
Ash picit pofára esett xD
Puszi:
Ashley :))