2012. június 4., hétfő

12. fejezet


  1.  Fejezet

A buli napja
Cristie szemszöge:

Az esti meccs igazán jól sikerült, Hidrat választottam és Danny és a saját megelégedésemre is, alaposan helyben hagytam (eltört a bal keze és az orra). Mondani sem kell Nina őrjöngött. De mi Dannyvel étteremben ünnepeltünk a meccs után. Igazán jól éreztük magunkat, ő is örült Jack meghívásának. A két rossz csontot az edző terem melletti raktár szobába tettük élelemmel és vízzel. Danny szerint szét szedik a szobát ám én biztos vagyok benne hogy jók lesznek. Ideiglenesen nekik adtam Éjfél kötél játékát. Az étterem után mikor haza értünk, jó kedvel nézünk rá a két törpére. Danny örömmel nyugtázta hogy a törpök tényleg jók voltak.
  • Igazán büszke vagyok rá és anyáék is azok lennének rád. Úgy tudsz bánni a kutyákkal mint akinek ez isteni adottsága lenne.
  • Istenem köszi ez nagyon-nagyon jól esett. Reggel mit szólnál ha együtt reggeliznénk?
  • Jó ötlet de van valami a hűtőben?
  • Nem tudom legfeljebb reggel beugrunk a boltba. De szerintem van a múltkori vásárlásból...
  • Holnap hányra kell Jacknél lenni? Mert reggel jó lenne kicsit filmet nézni vagy edzeni együtt....
  • Úgy beszéltem meg Jackkel hogy este 6 ra kelljen ott lenni. Mivel szabadnapos leszel és nem ártana pár közös program.
  • Ez nagyon jó akár moziba is mehetünk ha kedvünk szottyan. Mi a véleményed ha vennék Robnak kávéfőzőt, mint ajándékot? Egyáltalán szereti?
  • Igen szereti Jack mesélte, hogy a kávéval indult a barátságuk.- ezen Danny jót mosolygott. Én is örültem hogy barátkozni szerette Robbal is.
  • Jó éjt- öleltem meg.
  • Jó éjt húgi- ad puszit és mosolyogva vonult be a szobájába.
Én is bevonultam ahol is Éjfél kitörő örömmel fogadott alaposan megdögönyöztem, majd halkan kiosontam mivel hallottam hogy drága tesóm már alszik.
Ki vittem piszkolni kutyuskám, majd vissza fele halkan morgott az én kis manókám.
Miután felértünk a birodalmamba gyors zuhany után aludni mentem de előtte Jack kapott 1 kis meglepit:
Jó éjszakát várom a holnapot.
Puszy Christie.
Azt hittem sikerül meglepni de 2 perccel később jött a válasz:
Jó éjt énis várom a másnapot jó mulatást a közös programhoz Dannyvel. Puszy Jack.
Köszönöm írtam neki erre kaptam egy mosolygó fejet.
Boldog mosollyal aludtam el, és bármilyen hihetetlen azzal is ébredtem. Mivel a tesóm még aludt aludt halkan reggelit készítettem.

Jack szemszöge:

Az este kissé nehezen de sikerült bejönni és lefeküdtem a gyógyszereket beszedtem, így jobb volt. Kb. este 11 után csipogott a telefonom smsem érkezett. Istenem ad hogy ne Ash legyen. Néztem fel a plafonra. Kegyesek hozzám oda fent Chrisstie írt. Meglepett de nagyon örültem neki. Gyors válaszoltam és boldogan hajtottam álomra a fejem. Reggel izgatotan keltem fel, fel akarom vetni Robnak hogy filmezhetnénk este vagy valamit csináljunk.
Kimentem azt hittem Rob még alszik de már javában kávézott.
  • Úgy látom ez nem változik- heccelem mosollyal.- most ettél is legalább a kávé előtt?
  • Szia Jack ez tényleg nem változik, de te is mindig így kezded a napod a reggelivel gondoltam megvárlak.- mosolyog.
  • Köszi boldog születés napot az ajándékod akkor adom át mikor christie-ék is itt lesznek oké?
  • Köszi rendben egyébként megvettem Danny ajándékát diszdobozban van.
  • Köszi majd egyszerre oda adjuk mikor megérkeznek Chrissel.
A reggeli csendben telt, majd kis rendrakás után letelepedtünk a nappaliban ahol filmet néztünk. Amin el is aludtunk mindketten. Fél hat után riadtunk fel a telefonom visítására.
Smsem érkezett amiben szívem hölgye szólt hogy elindultak, hozzánk a de Szimat miatt nem siettnek. Rob kicsit kótyagosan nézett. Már kérdezni akarta ki írt de gyorsan meg előztem.
  • Rob elindultak és nem sokára itt vannak Christieék. Tegyük ki a kész kaját ha kell rendelünk pizzát. Én kiteszem az inni valót jó?
  • Rendben én akkor megterítek és úgy teszem ki az ételt arra gondoltam mikor mind szedünk akkor a tányérokat melegítem majd a mikróban ok?
  • Jó ötlet.- kocsi fékezés és erőteljes kopogás.- Ez szerinted ki 5:54-kor?
  • Nem tudom de sztem Ash, mivel Christie nem szokott dörömbölni.
  • Jó hogy csak 1 kislámpa ég itt aminek a fénye nem látszik ki az utcára(mert a tv és a dvd lejátszó lekapcsoltak).
  • Rob Jack valaki itt vagytok?- üvöltözik az ajtóban Ash. Pár perccel később a szomszédom aki ezt megunta valószínű, mivel a kedvenc főzőműsorát nézheti a hangok alapján (amit énis szívesen nézek). Kikiabált neki.
  • Hölgyem nincsenek itt a városban vannak.
  • Köszönöm a pokolba ezt még megkeserülik.- fenyegetőzik és morog Ash. Áldom a szomszédom, mivel mikor megkértük mindig tagadjon minket le Ash előtt örömmel elválalta, monván a fúriákat nem kedveli.
  • Huhh ezt megúsztuk nem Rob?
  • De egy szuper ember a szomszédod ez majd megkell hálálni neki.
  • Igaz siessünk, mindjárt itt vannak.
Újjabb autó fékezés pont 6 kor majd 1 pici dudálás (ezek Szimat cuccai), mégegy autó éllt meg majd halk kopogás.
  • Majd én megyek te csak tálalj Rob.
  • Ok köszi.-felel. Ajtónyitáskor egy boldogan mosolygó Danny és Christie vel találom szembe magam, mellettünk a földön Szimat nézelődik.
  • Szia Jack- köszönnek egyszerre ami elnevetik magukat és énis boldogan mosolygok.
  • Sziasztok megnézitek Szimat dolgait ami azon a kocsin érkezett?
  • Igen kíváncsi lettem......

    Sziasztok holnap érkezik a vége a fejezetnek örülnék néhány vissza jelzésnek.
    elnézést a késésért de az idő járás közbe szolt tegnap.


5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia

Imádtam ezt a fejezetet is. Most már nagyon kíváncsi vagyok a történésekre.

Csak így tovább.


Era

Nina20 írta...

Szia

Huh már megint, egy érdekes rész, és már megint fúrja az oldalamat a kíváncsiság :D, hogy vajon Chris mit szól a kutyus dolgaihoz. Na meg Jay örülni fog e a másik kutyusnak.

Örültem az új fejezetnek. Már nagyon várom a folytatást.


Nina

Unknown írta...

Szia!
Csak szólni szerettem volna, hogy SUN LIGHT és HIDDEN EMOTION blogjaim elköltöztek ide:

http://sunlight-edwardbella.blogspot.hu/

http://hidden-emotion-robsten.blogspot.hu/

kérlek kitennéd a blogodra, hogy a többiek is tudjanak róla?

Előre is köszi
Waltex

Névtelen írta...

Szia,

Jó a törid és már nagyon várom a következő fejit.

Klári

Névtelen írta...

Huh elégé érdekes és színes lett a fejezett, hogy már alig bírom kivárni a folytatást. Kérlek siess vele mert már nagyon kíváncsi vagyok rá.

Kinga