2012. október 31., szerda

13. fejezet

  1. fejezet
Jack szemszöge:

A kocsiból akkor szállt ki a sofőr mikor mi (én, Christie, Danny) oda értünk.
-Jó napot kívánok Jackson Rathbonet keresem.
-Jó napot én vagyok. A holmikat legyen szíves hozza a hátsó udvarba. De előtte megnézhetnénk? A hölgy a kutya kiképzője.
  • Ez csak természetes kérem jöjjenek a kocsi hátuljához.- a kiszállító igazán rendes fickó.
A rakodó térben a cuccok minden darabja masnival átkötve vár minket Christieék is csodálkozva nézegetik. A barátnőm büszkén néz rám.
  • Jack ezek tökéletesek lesznek Szimat számára! Gratulálok a választáshoz.
  • Az nem csak az én érdemem mivel az eladó hölgy segített benne rengeteget.
  • Nembaj a szándék a lényeg. Uram meddig tart mindezeket az udvarban elhelyezni?
  • Körülbelül 20-25 percet vesz igénybe.
  • Az tökéletes addig Rob ki öröm ködi magát csak amíg megkap kellene a dobozba ülnöd jó Szimat?- kérdezi Christie a kutyát de közben felém fordul- Nem akarod megsimogatni?
  • De ezer örömmel, tudjátok nagyon emlékeztet a régi kutyámra Fülesre. Jó fiú vagy Szimat.
  • Akkor Szimat a dobozba, Danny kérlek menj be Robhoz mi is mindjárt megyünk.
  • Rendben de siessetek, Jack Rob mit csinál benn hogy még nem jött ki?
  • A kaját melegíti és tálalja meg szerintem a piákat pakolja.
  • Oké akkor megyek mielőtt lelövi a meglepit.- biccent Danny és sietbe minket kettesben hagyva.
  • Örülök hogy itt vagy nagyon-nagyon hiányoztál-mondom és ölelem meg Christiet- lehetne egy kérdésem?
  • Már kérdeztél de nyugodtan. -mosolyog rám boldogan.
  • Lennél a barátnőm? Én már ezalatt a rövid idő alatt is megszerettelek de nagyon és mielőtt kérdeznéd nem számít hogy mi történt veled(a megerőszakolásra célzok), én attól függetlenül is szeretlek nagyon.- idegesen várom mit mond erre majd.

Christie szemszöge:

Mikor kéretem hogy simogassa meg Szimatot Jack nem akartam rosszat neki. De nem könnyű egy hű barátot elfelejteni én csak tudom. Meglep Jack reakciója a kérésemre.
  • De ezer örömmel, tudjátok nagyon emlékeztet a régi kutyámra Fülesre. Jó fiú vagy Szimat.
  • Akkor Szimat a dobozba, Danny kérlek menj be Robhoz mi is mindjárt megyünk.
  • Rendben de siessetek, Jack Rob mit csinál benn hogy még nem jött ki?
  • A kaját melegíti és tálalja meg szerintem a piákat pakolja.- mondja tesóm kérdésére, picit mintha feszült lenne.
  • Oké akkor megyek mielőtt lelövi a meglepit.- biccent Danny és sietbe minket kettesben hagyva.
  • Örülök hogy itt vagy nagyon-nagyon hiányoztál-mondja és ölel meg Jack.- lehetne egy kérdésem?
  • Már kérdeztél de nyugodtan. -mosolygok rá boldogan.
  • Lennél a barátnőm? Én már ezalatt a rövid idő alatt is megszerettelek de nagyon és mielőtt kérdeznéd nem számít hogy mi történt veled(a megerőszakolásra céloz), én attól függetlenül is szeretlek nagyon.- idegesen várja mit mondok erre majd.
  • Köszönöm boldogan én is nagyon szeretlek téged, tudod nem sokan tudnának így is elfogadni. Holnap rá érnél?
  • Persze de mit szeretnél?
  • Csak arra gondoltam este eljöhetnél hozzánk filmet nézni és főznék valami vacsit is.-remélem eljön.
  • Neked boldogan mi lenne ha a filmet én vinnék?-kérdez boldogan.- átkarolom óvatosan és hozzábújva válaszolok neki.
  • Rendben de előtte áruld el hogy van az oldalad? És mit ehetsz van kikötés?
  • Este még nagyon fáj de sztem nincs ételben kikötés.- ebben a pillanatban zavar meg minket a szállító, jó sokat elbeszélgettünk.
  • mr. Rathbone elkészültem.
    Jack szemszöge:
    Alig hiszem el tényleg a barátnőm lett ez a fantasztikus nő . Szinte szárnyalok mióta azt mondja ő is szeret. A holnapi programra jó pár filmet viszek magammal a vacsira már most kíváncsi vagyok . Jól esik a figyelmessége minden téren. Majd a szállító zavar meg minket.
  • Mr. Rathbone elkészültem.
  • Köszönöm szépen a gyors munkát és további szép jó estét. Pillanat uram ez itt maradt.-és mivel láttam karika gyűrűje van jó nagy borra valót adok neki borítékban és egy autógrammot 1 cetlivel amin az áll adja valakinek a családjából ha szereti a filmjeim. Mivel néha láttam hogy szerette volna kérni de nem akart zavarni.
  • De mi maradt itt uram?
  • Csak ez de annyit kérek csak a kocsijában nyissa ki. Viszlát.
  • Köszönöm és további kellemes estét önöknek is. Viszlát.
  • Menjünk be Christie jó?
  • Persze csak felveszem a dobozt egyébként mit adtál a szállítónak?
  • Az titok majd holnap elárulom.
    folyt. köv...
Sziasztok itt az igért fejezet még hozok a héten részt szép estét nektek
a komiknak örülnék de megértem azt is ha nem kapok a hosszú eltünés miatt.

Nincsenek megjegyzések: