2012. december 3., hétfő

sziasztok

Ne haragudjatok de a tegnapi napom elég húzósra sikerült vendégek voltak és mire el mentek 0 életkedvem volt így most érkezik a fejezet második fele. köszönöm a kommit Era és neked is Nina20 ezért ezt a fejezetet nektek ajánlom.

 
14/2.
Christie szemszöge:
Jack kérdése nagyon meglepett és boldogan feleltem neki. Közben jutott eszembe ez lenne a tökéletes alkalom hogy nálam megkapja Alexet. Remélem örülni fog neki. Már elterveztem mit készítek mikor a szállító zavart meg minket. Amit Jack gyorsan lerendezett de kíváncsi vagyok mit adott a szállítónak, mindegy ez holnap kiderül. Befele hallottuk milyen jól elvannak a bátyámék. Ahogy reméltem Szimat elnyerte Rob tetszését nagyon boldognak látszott. És Dannyvel is megtalálta a közös hangot. Szimat azonnal tudta hogy Rob a gazdi így természetesen követte szinte mint 1 vérbeli (mini)testőr. Az udvaron lévő meglepetéstől tátva maradt a szája Robnak.
-Jack ez nagyon jó köszönöm szépen.-Testvériesen hátba veregette Jacket.
-Rob ez természetes, olyan vagy mint egy nagyon jó barát és 1 tesó keveréke. Ám Rob nézz csak le a lábadhoz.-mosolygunk az értetlen arcán.
-Szimat te nagyon okos vagy. Christie megmutatnád hogy kell a hámot ráadni? Utánna elmegyünk 1et sétálni vacsi után?
  • Persze ez természetes hétfőn jó lesz? Mivel holnap programunk van Jackkel.-kérdezem elégedetten.
  • Persze akkor hétfőn reggel 10?- cinkos kacsintás Jack fele nézve közben nekem mondta.
  • Tökéletes Jack akkor holnap délután 3 kor nálunk addig elkészítem a vacsit és utána nézhetjük a filmet amit hozol.(és addig Alexnek is tudok 1-2 dolgot venni, hogy felszereléssel együtt tudja elhozni, de lehet a bátyusom segítségét is kérni fogom még meglátom)
  • Nekem kiváló. Addig rakok össze pár darabot témában milyenek legyenek?
  • Bármi lehet de nagyon sziruposakat kerüljük ha nembaj.-pislogok rá szépen.
Közben békésen fogyasztjuk a vacsit, ami igazán jól sikerült és kinézetre ők nem 1 éttermi szakács készítette.
Folyt következik....



3 megjegyzés:

Encykehh írta...

Szia szerintem nagyon jóó lett :D várom a folytatást :)
Amugy most olvastam el az egészet csak igy tovább nekem nagyon tetszik a történet :)

Nina20 írta...

Szia

Jaj nagyon aranyos lett a fejezet. Már nagyon várom a következő részt, ahol Jackel fog találkozni, és végre ő is megkapja a kutyusát Alexet. Kíváncsian várom a további történéseket.

Nina

Névtelen írta...

Szia

Bocsi, hogy csak most írok, de csak nemrég sikerült elolvasnom a fejezettet.
Meg kell, hogy mondjam nagyon jól sikerült, csak kár hogy ilyen rövid. Mindig a legjobb résznél van vége, és már nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra.


Várom a kövi fejezettet is. Csak így tovább.

Üdv: Era