2011. február 12., szombat

2. fejezet

Sziasztok most én demon hozom a friss fejezetett nektek
Jó olvasást kívánunk:

2. fejezet

Jack szemszöge:

2. hét múlva:

- Köszönöm, ennyi! Szünet!- szólalt meg a rendező.

Majd mentem az asztalhoz ahol ki voltak rakva a kávék, mindengyik tűz forró volt.  Semmi kedvem nem volt a forgatáshoz, se semmihez. Végig Christie-n járt az eszem. Annyira törékeny és az a mocsok meg akarta erőszakolni! Sosem értettem az ilyen embereket! Undorító, ha valaki nemet mond az fáj, de neki az még jobban, ha erőszakkal történik minden! Lehet sosem tudja majd ki heverni! Már megint Christie jár a fejembe, annyira szép, és féltettem egyedül hagyni de mennem kellett, mert valaki le közölte, hogy Ashley-vel egy pár vagyunk. Pedig nem, sose tudnék rá nézni úgy mint egy barátnőre. Ő inkább egy jó barát, és tehetséges színésznő. Majd meg fordultam és Ash állt előttem.

- Jack, megint kire gondoltál? Csak nem rám?- simitotta meg a karomat. A hideg futkos rajtam ha hozzám nyúlnak.

- Nem, csak egy lányra akivel szörnyűséget akartak csinálni!- mondtam meg az igazat.

- Jack, majdnem minden nap megerőszakolnak lányokat!- mondta rezzenéstelenül.

- Ashley, hogy lehetsz ennyire szívtelen?- kérdeztem idegesen.

- Nem vagyok szívtelen! Csak az igazat mondom. Ez Los Angeles, bármi megtörténhet!- mondta majd el indult a másik irányba, én közben hátat fordítottam szóltak neki, hoy nem mehet arra. Hirtelen megfordultam és a kávémat rá boritottam a ruhájára. A tűzforró kávém a vékony selyem szoknyáján landolt.

- Ashley, nagyon sajnálom. Nem látalak!- mondtam közben egy szalvétával törölgettem a kávé foltott.

- Jack, jobb lenne ha azt a lányt kivernéd a fejedből! Ma csupán minden jelenetett amiben te is ott voltál kétszer kellet fel venni, mert nem bírod meg jegyezni, hogy a nevem Alice! A szerelmed vagyok!- mondta majd el vette a szalvétát és ment egy másik ruháért. Ráadásul látszott rajta hogy eléggé (nagyon) megsértődött.

Igaza volt, hisz mindig  rá gondolok, és nehezemre esik a "szerelmemre" gondolni a forgatás alatt! Jobb lenne ha fel keresném mivel semmit, nem mondtam magamrol. Még azt se, hogy milyen számon tud el érni. Én marha csak menekültem, hisz ha maradok akkor tuti, hogy megcsókolom. Nem hiszem, hogy akkor az lett volna a legjobb megoldás. Tiszta seb és zúzodás volt. Biztos rosszul volt, és még a tesója sem jött el érte a kórházba.

Ashley szemszöge:
Kb.: 10 perc múlva:

Ezt nem hiszem el! Jack már megint nem figyel semmire, csak töpreng. Komolyan nagyon idegesít mivel minden jelenetben amiben szerepelt kétszer kellet forgatni. Dupla annyi munkát ad mint egyébként lenne. Most ráadásul hogy kiderült miért, még jobban dühít! Plusz rám öntött egy pohár tűz forró kávét ami tönkre tette a ruhám és megis égette a lábam! Ezért most meg fizet!!
- Tina! Kellene egy másik ruha és valami kenőcs égésre!- kiáltottam az aszisztensemnek.
- Azonnal Ashley kisasszony de mitörtént?
- Az az ostoba Jack leöntött forró kávéval, ami tönkre tette a ruhám és a lábam is megégette!
- Azonnal hozom a krémet és a ruhát is.- szaladt el Tina.

Ezt most megkeserülöd Jack! Mégjó hogy tudom hogy az öltözőmben van egy pár szerszám. Kivettem  a csavar húzót a ládából és elmentem a motorokhoz mivel tudom hogy most egy motoros jelenet következik, amiben Jack is szerepel egy jamaha x45össel. Nem árt meg ha egy icipicit meg bütykölöm a motorját. Plusz megtanulja hogy engem nem jó megsérteni. Gyorsan kicserélem a fék és a kuplung zsinórokat (jó hogy értek a motorokhoz). Most megkapja Jack amit érdemel.
-Ashley kis asszony itt a ruha és a kenőcs hova tünt?- kiabált Tina.
-Azonnal megyek!-szóltam vissza neki, gyorsan elrejtettem a csavarhúzót és siettem vissza.
-Itt vagyok.
-Á kisasszony jöjjön öltözön át közben kenje be az égést, majd tekerje körbe hogy a ruha ne legyen krémes.- Rendben köszönöm Tina és kérlek csak tegezz ne kisaszzonyoz rendeben?
-Igen köszönöm Ashley.- válaszol mosolyogva Tina.
-Kész vagyok.

- 3 perc és folytatjuk Jack készülj és azok is akik a motoros jelenetben szerepelnek!-kiáltott Steve a rendező.

-Készen állok!- kiáltott Jack.
Ördögien mosolyogtam ezen most megkapod.
-Min vigyorogsz Ash?-kérdezte Rob.-Semmin csak jókedvem van.
-Oh értem.

Jack szemszöge:
-3,2,1, És Tessék!-kiáltotta Steve. Na akkor rajta Jack minnél előbb végzel ma, annál hamarabb keresheted meg Christiet.
Beindítottam a motort amit egyenesen imádok külön ezért kértem hogy ilyen típuson mehessek. Elindultunk.
-Tökéletes Jack, kész Ennyi! Megálhattok!
Mindenki szép lassan megállt de én mikor a kuplungot és a féket behúztam hogy lassan énis meg álljak. Nem hogy lassultam hanem egyre gyorsabban és gyorsabban ment alattam.
-Jack miért nem állsz meg?-kiabált Rob akivel egész jól kijövök.
-Nem tudok valami nem stimmel!- kiálltom vissza idegesen, majd oldalra néztem és észre vettem Ash ördögi vigyorát tutti hogy ez az ő hibája villant belém.
-Jack vigyázz!!!
Hallottam a kiabálást majd csak arra emlékszem hogy neki mentem valaminek és a sötétség.

Steve szemszöge:
-Azonnal hívjatok mentőt! Valaki segítsen leszedni Jackről a motort. Szaladtunk oda, Jack igencsak hatalmasat bukott abban az átkozott gumifalban hogy neki ment, ráadásul ráesett a motor is. Az lesz a legjobb ha beszélek a fogató könyv írókkal ezt a jelenetet vegyék ki és tegyenek be valami mást helyette.
-Steve itt a mentő!-szólt oda Ben a biztonsági őr.
-Engedjétek ide őket!
-Jó napot! Mi történt?-kérdezte egyből a mentő orvos.
-Nos Jack motorral neki ment nagy sebességgel a gumifalnak, utánna mi emeltük le róla mivel rajta maradt a motor.-válaszolok idegesen.
-Hordágyat! Máskor inkább ne tegyék megis ölhették volna vele! Eltört 3 bordája és a bal bokáját meg kell röngenezni!
A központi kórházba visszük!-modta az orvos.
-Köszönöm akkor valaki vele menne?
-Majd én!-válaszolt Rob sejtettem ők ketten nagyon jól kijönnk egy mással.
-Köszi Rob. -válaszoltam neki.
-Indulás de előbb egy infúziót bekötök neki. - magyarázta a doki az aszisztensének.
- Kész 1 két há! Emeljük fel fiaalember akkor jöjjön indulunk. - Rob majd hívj mi van Jackkel oké?
-Persze Steve és megbeszéljük hogy most mit csinálunk ugye?
- szólt vissz Rob.
-Igaz amíg Jack kórházban van addig forgatási szünet! Utánna folytatjuk! Jó pihenést majd értesítünk mindenkit, a sajtónak semmi konkrétumot! Sziasztok! Induljatok Rob! 
Mi pedig megvizsgáljuk motort mivel a próba felvételen még nem volt baja reggel!

Jack szemszöge:
Ez a mennyezet nem ismerős, de akkor hogy kerültem ide vajon?
Oldalra fordultam és észre vettem egy széken Robot aki elszundított, várjunk csak nekem balesetem volt a forgatáson a motorral.
- Rob, Rob!- szólongatom. Majd ébredezni kezdett...
- Jack hála az égnek. Jól vagy? Fáj valamid? -kérdi.
- Azt hiszem jól vagyok de mi történt velem Rob?
-Hát valamiért nem tudtál megállni a felvétel után mikor Steve szólt, hanem csak gyorsultál.- hangzik a válasza.
-Igen már emlékszem neked kiálltottam hogy  nem tudok meg állni és közben láttem Ash vigyorát...
-Igen és utánna hatalmas lendülettel neki mentél a gumifalnak majd rádzuhant a motor is. Szólok a dokinak hogy felkeltél. MIndjárt jövök.- és elszaladt.
- ÁÁÁ mr RAthbone végre felébredt!- köszönt rám a doki.
-Igen végre milyen sérüléseim vannak?
- Nos eltört 3 bordája és a bal bokáján szallag szakadása van, valamit enyhe agyrázkódást kapott amitől elvesztette az eszméletét majd megműtjük a bokáját csak arra vártunk hogy magához térjen! Érez fájdalmat?
- Nem csak zsibbadok és egyáltalán melyik kórházban vagyok?
- Nos nagy adag fájdalom csillapítót kapott és a központi kórházban van.- válaszolt a doki. Ide hoztam Crhistiet és ebben a kórteremben volt csak nem ismertem meg.
- Köszönöm mikor lesz a műtét?
-Nos körül belül két két és fél óra múlva mivel már jobbak az élet jelei.
- Mennyit kell majd pihennie a műtét után és mikor jöhet vissza forgatni?- érdeklődött Rob.
- Nos egy- egy és fél hét pihenés két naponta kontroll és utánna
is lassú megterhelés de azért majd forgathat.
- Köszönöm doktor úr!
- Ez a kötelességem! Majd a nővérek jönnek magáért és felkészítik. Addig is viszlát!
A doki elment mi pedig csendben maradtunk. Mivel két ágyas szobában voltam elhelyezve kb. fél óra múlva betoltak egy rettenetesen kinéző össze marcangolt lányt és rátették a másik ágyra a beteg szállítók.
- NÉzd csak Rob vajon mi történhetett  hogy így elbántak vele?- kérdeztem igen csak döbbenten.
- Nem tudom de bármi volt csúnyán elintézte! Szerintem kutyák lehettek bár nem valószínű, pont Los Angeles közepén, de én a kutyák gazdáját rács mögé juttatnám!- válaszol feldúltan.
Én jobban megnéztem az arcát és hirtelen rájöttem mitől olyan ismerős....
Hisz ez ez Crhistie de mi történhetett? Úgy elmerültem a gonolataimban hogy észre se vettem a nővéreket, akik bejöttek és elkezdtek felkészíteni a műtétre.
- Elnézést nővér!
-Igen uram?
- A hölgy meddig lesz bent? És vissza kerülök ebbe a szobába?
- Igen uram vissza kerül a hölgy pedig addig lez bent míg összevarjuk a harapásokat a rendőrök kihallgatják a történtekről és elmehet. Ön pedig körülbelül három órát lesz bent a hölgy addigra elmehet.
Ezt nem hiszem el már megint nem tudok vele beszélni...

3 megjegyzés:

Klodette írta...

Sziasztok.

Nagyon tetszett ez a fejezet is.
A legjobb benne, hogy látszik, hogy két külön ember írja mégis olyan jól összetudjátok hangolni. Az ilyen ritka, szóval büszkék lehettek magatokra.
Jack imádnivaló volt. (L)

Klau

esztiIi írta...

Annyira jó lett! Nem tudok mit mondani! Eddig ez a kedvenc fejim...nagyon izgalmas lett!
Már várom a kövi fejit!

Puszi

Névtelen írta...

Szia!
Szuper lett a fejezet, hogy ez az Ashley milyen szemét (én amúgy sem bírom)! Kíváncsi vagyok, hogy mikor találkozik ismét Christie és Jack. Alig várom az újabb fejezeteket!
Nagyon ügyesen írtok!
Üdv.:
Julcsi