2011. február 26., szombat

4. fejezet

Sziasztok most én demon hozom a frisst nektek
kicsit korábban a szokásosnál
köszönjük a komikat és kérlek ne feledjétek a komi határ 3!:

4. fejezet
Jack szemszöge a műtét után:
- Szia Jack! Végre magadhoz tértél...- köszön Rob.
-Hy! Christie megkapta az üzenetem vagy még itt van?- faggatom izgatottan.
-Nyugi mindjárt válaszolok de előtte szólok a dokinak, oké?
-Persze köszi.-majd Rob elviharzott a doki után. De igen fura hangok szűrödtek be a folyosóról. De vajon mi lehet?
Valami történt? Majd a gondolataim az üzenetre terelődtek, remélem Christie még itt van, vagy legalább az üzenetett megkapta...
Épp csak a gondolat végére értem mikor berobbant Rob és a doki.
- Hogy érzi magát mr. Rathbone?
-Köszönöm jól, csak kicsit még kába vagyok és a lábam zsibbad.-felelek készségesesn.
- Az jó akkor sikerült a műtét! Küldetek önnek 1 pár mankót a nővérrel. Próbáljon meg sétálni a gipszével, rendben? A fiatalúr ha kell remélem segít önnek!-majd indulni készült...
-Elnézést doktor úr! De történt valami a folyosón? És hova tünt a szobatársam?-kérdezem gyorsan.
- Nos csak gyorsan felvázolom mivel sietnem kell. Nos a műtétje közben hatalmas tömeg baleset történt. Rengeteg sérült, tele velük a folyosó... A szobatársával a barátja beszélt a kiengedése előtt. Később benézek önhöz.Viszlát!
-Köszönöm viszlát!-majd elviharzott...
Jó sok dolga lehet.... Robhoz fordultam. - Mi lett Christievel hol van?
Megkapta az üzenetett beszéltél vele?
-Igen beszéltünk de itt volt közben Ash is. Képzeld jól beszólt neki! Igazi vad macska! Azt üzeni találkozni szeretne veled, az üzit nem kapta meg mivel Ash lenyúlta...-hangzott a válasz.
Rob szemszöge:
Ahogy elnéztem Jacket nagyon érdekli Christie sorsa. Főleg ha még meló alatt is csak ő jár a fejében. Van spiritusz a csajban Asht jól lerendezte.
- Na mit csinálsz talizol vele? De előbb gyere sétálj akkor hamarabb tudsz találkozni vele. Gyere segítek felkelni.
-Rendben segíts, azért hogy végre nyugodtan tudjunk beszélni mindent meg ér.- nagy nehezen segítettem neki felállni közben befutott az igen csapzott és kimerült nővér is.
Jack szemszöge:
-Á mr Rathbone! Maga igen elszánt ha mankó nélkülis járni akar!-mondja pihegve.
- Igen szeretnék hamar rendbe jönni.-és hamar találkozni a saját lábamon christievel,tettem hozzá magamban.
- Ez dícséretes, ha így folytatja hamar rendbe jön!- majd ránk mosolyog és távozott...
-Rob légyszíves kísérj ki a recepcióhoz és utánna menj haza pihenni. Rendben?
-Ahogy gondolod de előtte kapsz egy kávét, majd a recepcióhoz viszem és énis iszok egyett.-mondta Rob és elszelelt.
Hát igen egy dolgot viszont elfelejtett engem elkísérni...
Na mindegy akkor is kimegyek, na gyerünk Jack! Menni fog!Szép lassan ki értem, hát a folyosó látványa mellbe vágott.Ez rettenetes az a sok sérült! Végre oda értem! a sarokban megálltam, hogy ne zavarjam a kórházi dolgozók közlekedését. Észre vettem a kezelő orvosunkat (Christieét és az enyémet) épp beszaladt az egyik kórterembe. És ekkor meghallottam. A recepció elé betoppant Christie tesója és igen idegesnek nézett ki...
-Jó napot kívánok Christie Montiero testvére vagyok az irataiért jöttem!
Elkezdett fel alá mászkálni láthatólag nagyon kikészült valamin, meg szántam.
-A doki most ment be abba a kórterembe és Christie papírja is nála lehetnek.- mondtam és mutattam a kórteremre amibe berobogott a doki.
- Honnan ismeri a húgomat , és honnan tudja, hogy ki az orvossa?- kérdezte gyanakvóan.

- Én voltam a szobatársa és én hoztam be 2 hete.- mondtam.
Láthatóan meglepődött de örült neki.

- Örülök, mi lenne ha holnap be jönne az örsre? Szeretném megtalálni a mocsokot aki ezt tette!- szinte könyörögött nekem, bólintottam és mentem a szobámba vissza. Ő gondolom a dokihoz rohant majd a hugához. Nagyon elfáradtam az álldogálástól, épp hogy leültem befutott Rob a kávékkal.
- Te hova tüntél?
-A portánál álltam és egyszer csak bejött Christie tesója megígértem neki, hogy megyek vallomást tenni a 2 héttel korábbi történésekről.- tátott szájjal hallgatott Rob- Légyszí add ide a kávém elfáradtam az állástól.-néztem kérlelőn rá és elhatároztam holnap után be megyek az örsre...
- Tessék itt az éltető koffein adagod! De utánna szerintem feküdj le aludni, holnap benézek és beszélük oké?
-Rendben fönök úr!- kinyújtottam rá a nyelvem és át vettem a kávém. Rob rajtam kivül az egyetlen aki kávé mániákus a csapatban, ez hozott össze minket...

A forgatás első napján kicsit (nagyon) kevés volt a kávé és a szünetben kis híjján össze verekedtünk az utolsón Robbal.
A barátság akkor kezdődött mikor a verekedés előtt Kellan el csórta az utólsót, ezért végig kergettük Robbal a stúdión. Onnantól barátok vagyunk kishíján testvérek.

-Jack jól vagy?
-Igen miért?
- Csak azt kérdeztem hogy segítsek vissza feküdni? Mivel megittad a kávéd.
-Köszi Rob az jó lenne, egyébként azon merengtem hogy kezdődött a barátságunk.-segített az ágyra kerülni és elhelyezkedni.
-Az jó nekem is az járt a fejemben míg műtöttek téged. Azóta Kellan ha látja megyünk a kávénk ért menekül.-röhögünk fel Robbal.
- Na jó hagylak pihenni holnap jövök! Szia Jack siess meggyógyulni!
- Oké, köszi Rob mindent.Szia!-kiment és elnyomott az álom persze Christieről álmodtam...

Másnap reggel:

Rob szemszöge:
Ma remélem elvihetem Jacket innen. Itt olyan nyomasztó, mikor láttam Christiet aki megfogta Jacket a kutyatámadás után hát...
Megdöbbentem ahogy Asht lerendezte, igazán merész csaj. Na végre ide értem. Hoztam neki kávét.Nagyon vidám volt.
-Szia Jack! Ma ugye elmehetsz innen? Ja hoztam kávét is.
-Szia Rob! Igen ma mehetek már csak a záró jelentésre várok. Köszi a kávét.- majd bejött a kezelő orvosa.

Jack szemszöge:

-Mr Rathbone itt az záró jelentése. Ne feledje el kérem Jövő hét hétfőn várom ellenőrzére addig is Lassan. Viszont látásra.
- Köszönöm doktor úr!Viszlát jövő héten.
Rob ugye kocsival vagy?
-Igen miért?- kérdez vissza.
-Ha gondolod de utánna haza viszlek szigorúan! Amíg nem jösz teljesen rendbe hozzád költözök és segítek neked oké?-kérdezte én pedig teljesen meghatódtam.
-Köszi Rob nagyon jó barát vagy, nemis barát inkább egy testvér.-hálálkodok neki.
-Na jó indulás a főbejáraton menj ki.Ott állok közvetlenül majdnem az ajtónál, én viszema csomagokat.
-Kösz Rob.-lassan elindultam közben elköszöntem az itt dolgozóktól.
Lassan oda értem addig Rob bepakolta a csomagom és a vezető ülésben várt rám.
-Nos indulhatunk?
-Igen nagyon hálás vagyok neked.
-Ugyan ez természetes barátok közt hogy segítenek egymásnak a bajban.
-Igaz de akkor is köszi.
Majd igen hamar oda értünk a rendőrségre, bementem nehezem a mankók még mindig zavarnak na meg a bordáim...
-Jó napot kisasszony!-köszönök a recepción lévő rendőrnőre.
-Jó napot kívánok miben segíthetek?-moslyog rám kedvesen.
-Én Danny Monterio-hoz jöttem! Sűrgős lenne annyit mondjon neki kérem hogy a huga miatt jöttem.
-Szólok neki.-felpattant a hölgy amint leolvastam a nevét Carly Stuart tizedes és el rohant.
-Jack addig ülj le nem nézel ki túl jól!szólt rám Rob.
-Azonnal.
Rob szemszöge:

Mióta itt vagyunk és a recepciós tiszt elszaladt észre vettem hogy jack elég rosszul nézki.Remélem hamar végzük utánna el viszem ebédelni.
-Jack ülj le nem nézel ki túl jól!szólok rá.
-Azonnal-felel és tényleg leült.
Most már jobban néz ki hála az égnek.
-Van recepted amit kikell majd váltani jut eszembe?
-Van jó is hogy kérdezed, kikell válltani fájdalom csillapítót és trombózis elleni gógyszert is.-válaszol.
-Következő állomás a patika lesz,oké?
-Rendben köszi Rob.-hálálkodik-olyan vagy nekem mint ha tesóm lennél.-válaszolok neki.
Befutott végre a rendőrnö és egy igen fáradtnak látszó rendőr.Aki valósínű Christie testvére.

Jack szemszöge:
Befutott Carly tizedes Dannyvel együtt szerentsére.
-Ő lenne az Dnny aki beszélni szeretne veled.-majd elviharzott a helyre.
-Jó napot mr Rathbone örülök hogy itt van, de én azt hittem legalább pihen mielőtt eljön.Gondolom most engedték ki igaz?
-Igen de nem tegződhetnénk Jack vagyok! Ő a kollegám és barátom Robert Pattinson ő hozott be.
-Rendben én Danny vagyok.Akkor essünk ezentúl mielőbb hogy tudj pihenni Jack.Kérlek gyere velem az irodámba, itt van a folyosó végén.
-Mehetünk csak kérlek ne siess mivel még nem nagyon tudok a bordáim és a lábam nagyon fájnak még... Rob megvárnál itt?
-Természetesen.-hangzik egyszerre Rob és Danny válasza.
Lassan oda értünk és adott egy kényelmes széket Danny hogy a lábam kitudjam nyújtani.
-Kérlek meséld el mi történt két hete és hogy találtál a hugomra Christiere?
-Nos az utcán sétáltam és elmentem egy sikátor előtt mikor kétségbe esett kiáltást hallottam.
-Utánna mit csináltál?
-Berohantam és láttam mit akart az-az alak csinálni ezért leszedtem Christieről, majd fel kaptam a húgod bevittem a kórházba és vele maradtam és miután értesített téged a telefonomról eljöttem.
-Miért mentél el?
-Mert késésben voltam de előtte meggyőződtem róla jó helyen van-e.
-Megtudnád képről mutatni ki volt a férfi a sikátorban?
-Igen jól megnéztem, sebhelyes az arca és fekete haja van de a szemét nem láttam
-Jó mutatok pár képet kérlek válassz!-majd elém tett 5 képet
a másodikon volt az a szemét.
-Danny ez volt a második!
-Jézusom de hisz ez Conrad Smith, aki megöli a nőket akiket meg erőszakol...Köszönöm Jack mindent amit a húgom ért tettél!
-Nincsmit ez természetes akinek tudok annak mindig segítek.De kérdezhetek valamit?
-Persze Jack miaz?- Ezt az állatott hogyenegdték el?
-Nos ez az ügyvédek hibája volt elkevertek 1 fontos bizonyítékot ezért de most nem ússza meg!Ha elkapjuk számíthatok a vallomásodra a bíróságon?-Persze ez csak természetes.
-Akkor köszönöm viszlát Jack jobbulást kívánok.
-Viszlát Danny ne köszönd.-kiértem ahol Rob már a kocsiban várt és nagyon vigyorgott.
-Mi ilyen vicces?-nézek rá kérrdőn.
-Míg benn voltál voltam a patikában és beugrottam hozzád a cuccainkat kitettem, most pedig megyünk enni!-vigyorog nagyba.
-Oké ezt ilyen rövid idő alatt elintézted?
-Rövid kb két órát voltál benn.Mindegy irány az étterem.-válaszol jesszus fel se tünt.
Mikor oda értük lassan elindultunk be Robbal ahol várt ránk egy (kis) meglepetés...

4 megjegyzés:

Barbie írta...

Jesszus, jesszus, jesszus ez nagyon jó lett! Imádom, remélem Christie a meglepetés :D Nagyon várom a kövit nemtom h bíriom ki egy hétig :) pusszi

Klodette írta...

Szia. :)

Nagyon jó lett. Imádtam. (L)
Jack megint hozta az úriember formáját és hát Rob. (L) Az már csak Rob.
Tetszett.

Puszi
Klau

Alexandra írta...

Nagyon jó lett..bár még csak most találtam rá a blogotokra..nagyon megszerettem és remélem nem bánjátok ha rendszeres leszek az oldalon...várom a kövit..siessetek..

Brigi Bogyó írta...

Sziasztok!
Nagyon jó lett a fejezet ;)
Jó volt, hogy kaptunk egy kis Jaz szemszöget is.
Várom a következőt.
Puszi